Applikációnkba gyakorlatilag állandóan be vagy jelentkezve, ez esetenként egy frissítés vagy adatbázis hiba miatt alakulhat úgy, hogy a rendszer kijelentkeztet.

Megkérünk, hogy ha biztosan tudod, hogy van érvényes regisztrációd (mert már használtad), akkor semmiképp se regisztrálj újra!

Amit első körben megpróbálhatsz:

  • ellenőrzöd az internet kapcsolatodat (banális, de volt rá példa)
  • törlöd, majd újra telepíted az alkalmazást, és megpróbálsz újra bejelentkezni

Ha nem oldódik meg a problémád, vedd fel velünk a kapcsolatot az app@delirest.hu email címen, és megpróbálunk segíteni.

Ehhez szükségünk van az alábbi infókra (írd meg nekünk emailben):

  • Neved
  • Mely egységben veszed igénybe az applikáció szolgáltatásait
  • Hogyan voltál regisztrálva a rendszerben (email címmel, Facebook-kal, vagy Apple ID-val)? Az sem baj, ha nem emlékszel, megpróbálunk megtalálni a másik két info alapján.

Két munkanapon belül felvesszük veled a kapcsolatot, és igyekszünk megoldani a problémát.

Nem. Biztosíthatunk, hogy egyenleged sosem veszik el.

A problémát valószínűleg valamilyen adatbázis szinkronizációs hiba okozza.

Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az app@delirest.hu email címen és add meg az alábbi adatokat:

  • Neved
  • Mely egységben veszed igénybe a szolgáltatást
  • Milyen módon regisztráltál az app-ba (email, Facebook vagy Apple ID)
  • Mikor volt utoljára érvényes feltöltésed és milyen összegben

Igyekszünk mielőbb felderíteni a probléma okát és visszaállítani az egyenleged.

Ehhez tudnunk kell, hogy a feltöltési folyamat során milyen messzire jutottál. Kérjük, írd meg nekünk az app@delirest.hu email címre az alábbi adatokat:

  • Neved
  • Mely egységünkben veszed igénybe a szolgáltatást (hol dolgozol)?
  • Hogyan regisztráltál az app-ba (email, Facebook vagy Apple ID)?
  • Milyen módon próbálsz egyenleget feltölteni (bankkártya, regisztrált OTP SZÉP kártya, vagy egyéb SZÉP kártya) és milyen összegben?
  • Volt-e már korábban ezzel a fizetési eszközzel sikeres feltöltésed, ha igen (kb) mikor és (kb) milyen összegben?
  • Kaptál-e visszaigazolást a bankodtól bankkártyás fizetés esetén a fizetés megtörténtéről?

Igyekszünk mielőbb felkutatni, hol akadt el a folyamat és miért, és visszajelzünk neked.

Kérjük, próbáld meg törölni, majd újra telepíteni az appot.

Ha ez nem oldja meg a problémát, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, és jelezd az alábbiakat:

  • Neved
  • Mely egységünkben veszed igénybe az appot (hol dolgozol)?
  • Mikor tudtad utoljára sikeresen használni az appot?