Játékszabályzat
az ügyfélelégedettségi felmérés során lebonyolított játékhoz
Játékszabályzat
az ügyfélelégedettségi felmérés során lebonyolított játékhoz
- Játék leírása
A DELIREST Magyarország Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 1117 Budapest, Irinyi József utca 4-20. B. ép. 5. em., Cégjegyzékszám: 01-09-169156, Adószám: 10794359-2-44) (továbbiakban: Szervező) az alábbi nyereményjátékot (a továbbiakban: Játék) szervezi a Giant Gyártó Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság (Székhely: 3200 Gyöngyös, Jedlik Ányos utca 1. Adószám: 26331126-2-10, Cégjegyzékszám: 10-09-038230) (a továbbiakban: Lebonyolító) útján.
Azon Lebonyolítónál jogviszonyban lévő személy, aki rendelkezik Giant belépő kártyával (a továbbiakban: Játékos), a Szervező által az étteremben kihelyezett 1db érintőképernyős információs oszlop (a továbbiakban: Kiosk) segítségével 2025. március 24. és 2025. március 28. napja között (továbbiakban: Játék időszak) kitöltheti az online kérdőívet a Játék időszaka alatt egyetlen alkalommal a Kioskon a belépőkártya segítségével, majd a kérdőív végén megpörgetve az online szerencsekereket azonnali nyereményben lehet része, amelyet a Kiosk azonnal ki is nyomtat részére egy kupon formájában és az az adott egységben egyszer beváltható legkésőbb 2025. április 4. napjáig. A kupon tartalmazza a nyereményt („Nyertél egy espressot, americanot vagy cappucinot! Beváltható: 2025.04.04.”), amelyek közül a Játékos egyet választhat.
- Nyeremények
Amennyiben a Játékos a Kioskon kitöltött kérdőív végén a szerencsekerék sorsolása alapján nyereményben részesül, az alábbiak közül jogosult választani egyet:
- kávé: Julius Meinl espresso, americano vagy cappuccino
- Játék időtartama, beváltás
A Játék 2025. március 24. napján 7.00 órakor indul és 2025. március 28. napján 15.00 órakor zárul.
Az azonnali nyeremények beváltására 2025. április 4. napján az egység zárásig van lehetőség, ezen időpontot követően már nincs lehetőség a kupon beváltásra.
- A Játékban résztvevő és abból kizárt személyek
4.1. A Játékban kizárólag az a természetes személy vehet részt, aki rendelkezik a Lebonyolító által részére kibocsátott belépőkártyával és aki nem esik a 4.2 és 4.3 pontjaiban meghatározott kizáró okok alá.
4.2 A Játékból ki vannak zárva a Szervező alkalmazottai, valamint ezen személyeknek a Ptk. 8:1.§ pontjában meghatározott hozzátartozói. Jelen ponttal összefüggésben Szervező jogosult megfelelőségi ellenőrzést végrehajtani.
4.3 A részvételi feltételek megsértése esetén a Szervező fenntartja magának a jogot arra, hogy az érintett személyt előzetes értesítés és indokolás nélkül kizárja a Játékból. Mind a jelen, mind valamennyi jövőbeni játékból kizárásra kerülnek azok a személyek, akik manipuláció útján szereznek jogosulatlan előnyt. Szintén kizárható a Játékból az, aki harmadik személy nevében játszik (más személy kártyáját használja). Kizárás esetén a már kiadott nyeremények ára visszakövetelhető elévülési határidőn belül.
- Sorsolás
A sorsolást a Kiosk végzi el a virtuális szerencsekerék megpörgetésével, amely módszertana, hogy generál egy tetszőleges számot 1-100 között, ami, ha kisebb vagy egyenlő, mint 70, akkor a Játékos nyert, ha a Kiosk által generált szám nagyobb, mint 70, akkor a Játékos nem nyert és nem kap kupont.
- Vegyes rendelkezések
A jelen Játékszabályzat mindenkor érvényes változata a Kiosk kezdőképernyőjén szereplő QR kód segítségével, illetve innen letölthető: delirest.hu/kiosk-jatekszabalyzat-giant .
A Játék nem minősül szerencsejátéknak, kizárólag promóciós játéknak tekinthető a szerencsejáték szervezéséről szóló 1991. évi XXXIV. törvény alapján.
A nyereményekkel kapcsolatos adófizetési kötelezettséget a játék Szervezője viseli.
A Szervező és Lebonyolító a Játékban való részvételhez szükséges technikai feltételek biztosításában nem vesz részt.
A Szervező és Lebonyolító kizár minden felelősséget bármilyen kártérítési-, kártalanítási-, vagy egyéb igényért a Játékban való részvétellel összefüggésben, továbbá a Játék vagy annak lebonyolítása esetleges hibáiból, hiányosságaiból eredő vagy ahhoz kapcsolódó költségekért, károkért, veszteségekért. Szervező és Lebonyolító kizár minden felelősséget olyan tőle független, előre nem látható események (vis major) vagy harmadik személyek tevékenysége miatt, amely számára nem felróható módon következtek be. A Szervező és Lebonyolító kizárja felelősségét az egyéb okból eredő, a Játékos bármely harmadik személy által elszenvedett károk tekintetében. A Játékban való részvétellel kapcsolatos esetleges visszaélésért a Szervező és Lebonyolító minden felelősséget kizár. Szervező és Lebonyolító kizár továbbá minden felelősséget a nyeremények felhasználása során, vagy felhasználásukkal összefüggésben keletkező igények tekintetében. A Szervezővel és a Lebonyolítóval szemben a jelen bekezdésben foglalt esetekre tekintettel semmilyen jogcímen nem támasztható és nem is érvényesíthető igény. A Játékból azonnali hatállyal és külön indokolás nélkül kizárásra kerül az a Játékos, aki a jelen Játékszabályzatban foglalt rendelkezéseket megszegi, vagy azoknak a Játék bármely szakaszában, határidőben nem tesz eleget. A Játékból való kizárást Szervező és Lebonyolító sem köteles indokolni; a kizárásra tekintettel a kizárással érintett Játékos Szervezővel, vagy lebonyolítóval szemben igényt semmilyen jogcímen nem támaszthat és nem érvényesíthet. A Játékos a nyeremény kicserélésére, vagy készpénzzé való átváltására igényt semmilyen jogcímen nem támaszthat és nem érvényesíthet a Szervezővel és a Lebonyolítóval szemben. A nyeremények esetében azonban a Szervező fenntartja magának a jogot, hogy a nyereményt egyoldalú döntésével más nyereménnyel helyettesítse, különösen akkor, ha az érintett nyeremény készlethiányos. A Szervező fenntartja a jogot, hogy a Játék feltételeit tartalmazó jelen Játékszabályzatot indokolás nélkül bármikor módosítsa, vagy a Játékot megszüntesse; ilyen esetben a Szervezővel szemben igény semmilyen jogcímen nem támasztható és nem érvényesíthető. A Játékkal, annak menetével és a nyereményekkel kapcsolatban felmerülő kérdéseket Lebonyolító a következő elérhetőségen válaszolják meg: marketing@delirest.hu. A Játék kizárólag ebben az egységben zajlik.
- Jogérvényesítési lehetőségek
7.1. Panaszkezelés
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: „Fgytv.”) rendelkezései szerint a Játékos a Szervező vagy a Lebonyolító tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az 1. pontban megadott elérhetőségein írásban, elektronikusan vagy szóban előterjesztheti, azzal, hogy szóbeli panasz esetén azt nyitvatartási időben tudja megtenni:
A szóbeli panaszt azonnal kivizsgálják, és szükség szerint orvosolják, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha a panasz kezelésével a fogyasztó nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesznek fel, és annak egy másolati példányát az Fgytv. rendelkezései szerint átadják a fogyasztónak. A levelezési címre vagy e-mail elérhetőségre megküldött panasz esetén, az írásbeli panaszt a beérkezését követő harminc napon belül megvizsgálják és érdemben megválaszolják, továbbá intézkednek arról, hogy a válasz eljusson a fogyasztóhoz. Ha a panaszt elutasítják, az elutasításra vonatkozó érdemi válaszban, indoklással együtt tájékoztatják a fogyasztót. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát köteles az Fgytv. 17/A. § (7) bekezdése értelmében 3 évig megőrizni.
7.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek
Amennyiben a fennálló fogyasztói jogvita tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségeket lehet igénybe venni:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület: A szolgáltatás minőségével, biztonságosságával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye/székhelye szerint illetékes békéltető testületnél, illetve a Szolgáltató/Lebonyolító székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testülethez is fordulhat. Békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (Fogyasztónak minősülő vállalkozás).
A Szervező székhelye szerint illetékes békéltető testülete:
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 111.
Levelezési címe: 1253 Budapest, Pf. 10.
Telefonszáma: +36 (1) 488-2131
Honlap cím: https://bekeltet.bkik.hu/
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
A Lebonyolító székhelye szerint illetékes békéltető testület:
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Dr. Bagoly Beáta
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Békéltető Testület elnöke
Telefon: +36 96 520-217
E-mail: bekelteto.testulet@gymsmkik.hu
Honlap: https://gymsmkik.hu/bekelteto
A fogyasztó lakóhelye/székhelye alapján jogosult másik békéltető testülethez fordulni a fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Az illetékes békéltető testületek elérhetősége: https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek_elerhetosegei_2. A békéltető testületek elérhetőségi információi, illetve az elnök személye változhat – különös tekintettel a koronavírus miatti veszélyhelyzetre -, így a Szolgáltató mindenképp javasolja a békéltető testület aktuális elérhetőségi információinak ellenőrzését a békéltető testület honlapján. Szolgáltató köteles a békéltető testületi eljárásokban részt venni és a fogyasztóval együttműködni. Jelen pont értelmében együttműködésnek minősül a válaszirat küldése is.
A határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén fogyasztóként az online vásárláshoz kapcsolódó, határon átnyúló jogvita elektronikusan is rendezhető az Online Dispute Resolution | European Commission (europa.eu) elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, hiánytalanul kitölt egy kérelmet, majd elektronikusan beküldi a békéltető testület részére a platformon keresztül. Magyarországon a Budapesti Békéltető Testület (honlap) jogosult eljárni az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban.
Bírósági eljárás: A fogyasztói jogvitából származó követelés bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint van lehetőség.
Gyöngyös, 2025. március 14.
DELIREST Magyarország Kft. – Szervező
Coopervision CL Hungary Korlátolt Feleősségű Társaság Kft. – Lebonyolító