Email: info@delirest.hu I Tel.: +36 (1) 371 0810

Mobil app

Saját fejlesztésű Delirest mobil applikációnkban megtalálsz minden olyan információt,
amire szükséged lehet étkezéseddel kapcsolatosan

Kicsi de erős

Mindennapos használatra terveztük

A Delirest mobil applikáció letöltésével megkönnyítheted a mindennapjaid, ha úgy döntesz, nálunk étkezel.

  • adott nap és a következő néhány nap kínálata választott éttermedben
  • minden fontos infó az adott fogásról: ár, tápanyagtartalom, kalóriatartalom, lehetséges allergének
  • egyenleg feltöltés bankkártyáról vagy bármely SZÉP kártyáról, fizetés az app-pal szupergyorsan
  • ételrendelés adott időszakra és helyszínre (ahol elérhető)

 

Delirest mobil applikáció fontosabb funkciói
Delirest mobil applikáció allergén képernyője

Szabd magadra

Hozd ki appodból a legtöbbet!

Érezd magadénak appunkat, állítsd be személyes preferenciáidat és lásd mindig azt, ami téged érdekel!

  • Jelöld meg táplálék intoleranciáidat, és szűrd az étlapot ennek megfelelően!
  • Jelöld meg kedvenc fogásaidat, mi pedig automatikusan jelezzük, amikor étlapra kerül!
  • Szűrd az étlapot nyolcféle ételcsoport szerint, így csak azokat a fogásokat látod, amit te ennél!
  • Add hozzá kedvenc bank- és SZÉP kártyádat, tölts fel egyenleget, így nem kell aggódnod, ha véletlenül nincs nálad a tárcád. Adataidat szuperbiztonságosan kezeljük!

Karnyújtásnyira az információ

Töltsd le most

A Delirest mobil applikáció Android és Apple eszközökre is ingyenesen telepíthető

Praktikus és szuperbiztonságos

Tartsd kézben a pénzügyeid

Mobil applikációnkban pénzügyi moduljában megbízhatsz. Pénzügyeidet saját igényeid szerint, átláthatóan kezelheted.

  • Töltsd fel és ellenőrizd egyenleged a nap 24 órájában, bárhol, bármikor
  • Mentsd el kedvenc fizetőeszközeid, vagy használd mobilpay beállításaidat 
  • Feltöltéshez használhatsz bármilyen típusú SZÉP kártyát is
  • A beépített QR kód segítségével villámgyorsan fizethetsz, és ezzel csökkentheted a sorbanállást
  • Offline is működik
  • Kövesd vissza a tranzakciótörténeted bármilyen időszakra
  • Párosítsd dolgozói kártyáddal, és kezeld egy helyen az egyenleged (ahol elérhető)

 

Delirest mobil applikáció biztonságos pénzügyek

Gyakran ismételt kérdések

Regisztrációval, belépéssel kapcsolatos kérdések

Hol találom az éttermem négyjegyű PIN kódját?

Zárt éttermek esetében négyjegyű PIN kóddal védjük az étteremhez kapcsolódó adatokat. A PIN kódot megtalálod a pénztár felett kifüggesztett mennyezeti táblán, az étterem bejárata közelében elhelyezett nyitva tartási lapon, vagy érdeklődj pénztáros kollégáinknál!

Elfelejtettem a bejelentkezési adataimat, hogyan tudok belépni?

Semmiképp se regisztrálj újra!

  • Ha a jelszavad felejtetted el, akkor kattints a főképernyőn a bejelentkezés csempére, majd a következő ablakban az Elfelejtetted a jelszavad? linkre.
  • Add meg e-mail címed, amivel regisztráltál!
  • A megadott e-mail címre – ha létezik hozzá csatolt fiók -, elküldjük a jelszócseréhez szükséges linket.
  • Kérjük, mindenképp ellenőrizd spam mappádat is!
  • Ha nem kapsz rövid időn belül e-mailt, akkor nem a megadott e-mail címmel regisztráltál.

Ha nem emlékszel, milyen e-mail címmel regisztráltál, akkor töltsd ki az űrlapot ezen az oldalon lejjebb görgetve, és igyekszünk segíteni!

Megváltozott az e-mail címem. Módosíthatom, vagy csináljak új fiókot?

Kérjük, ne hozz létre új fiókot!

E-mail címedet bármikor módosíthatod a jobb felső sarokban található fogaskerék (beállítások) ikonra kattintva. A legfelső sorban kattints a nevedre, majd az e-mail cím mezőben írd át a címed. Egy megerősítő e-mailt küldünk az újonnan beállított címre. Nyisd meg, és kattints benne a Megerősítés linkre! A sikeres megerősítésről visszaigazolást kapsz.

Nem jött meg a visszaigazoló e-mail a regisztrációm során. Mit tegyek?

Győződj meg róla, hogy helyes email címet adtál meg, és megfelelő a helyesírás is! Ha igen, ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha továbbra is problémába ütközöl, használd a segítségnyújtási űrlapot az applikációnkban, vagy itt, weboldalukon.

Étlappal, ételekkel kapcsolatos kérdések

Hogyan tudom megnézni az ételekre vonatkozó adatokat?

Válaszd ki az étlapon azt az ételt, amelynek adataira kíváncsi vagy, és kattints a csempére. A következő oldalon minden elérhető adatot megtalálsz az adott étellel kapcsolatosan.

Ételallergiám van. Mennyire pontosak az applikációban feltüntetett adatok?

Az applikációban megadott valamennyi információ, adat, meghatározás vagy leírás kizárólag tájékoztató jellegű. Bár minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy adatainkat naprakészen tartsuk, azok helyességéért nem tudunk felelősséget vállalni. Kérjük, hogy allergia esetén kérj tájékoztatást a kiszolgáló személyzetünktől is.

Mekkora adagra vonatkoznak a megadott tápérték adatok?

Levesek esetében normál adagra vonatkoznak.

Dekás értékesítés esetén 100g-ra vonatkoznak.

Szelethúsok és halak esetében egy szeletre vonatkoznak.

Desszertek esetén egy adagra vonatkoznak. 

Pénzügyekkel kapcsolatos kérdések

Szeretném törölni a fiókomat, de még van pénz az egyenlegemen. Hogyan kaphatom vissza?

Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az app@delirest.hu e-mail címen! Jelezd, hogy mely étteremben, milyen összegben van egyenleged, és add meg mobil ID-dat is. Ezt a kezdőképernyőn, a QR kódra kattintva a QR kód alatt találod.

Fontos: Ha zárt éttermünkben veszed igénybe szolgáltatásainkat, egyenleged megszüntetésére csak abban az esetben van lehetőség, ha munkaviszonyod megszűnik.

Problémába ütköztél?

Segítünk

Kérjük, hogy elsősorban az applikációba beépített segítségkérő felületet használd! Amennyiben nem tudsz belépni, vagy nem működik az appod, adj meg annyi információt a problémáról, amennyit csak tudsz.

Kérjük, hogy valós kapcsolati adatokat adj meg, hogy fel tudjuk venni veled a kapcsolatot segítségnyújtás céljából.

Adatvédelem