Idén harmadik alkalommal vettünk részt a Mellrákinfo Egyesület figyelemfelhívó gasztrokampányában, a Pink Gasztro eseményen – ezúttal minden eddiginél szélesebb körben, hiszen több mint ötven éttermünkben naponta több tízezer vendégünk számára tudtuk eljuttatni a megelőzés és szűrés nagyon fontos üzenetét.
Kollégáink évről-évre egyre nagyobb lelkesedéssel és kreativitással készülnek kampányhetünkre és álmodnak meg változatos Pink finomságokat, csuparózsaszín installációkat, viselik lelkesen a Pink masnikat – beleértve férfi kollégáinkat is! Tesszük mindezt azért, hogy felhívjuk Vendégeink figyelmét arra, hogy mennyire fontos a megelőzés és a korai diagnózis. Magyarországon évente közel 9500 nőnél diagnosztizálnak emlőrákot, ami azt jelenti, hogy minden tizedik nőt érint élete során. A betegség korai stádiumban azonban jól szűrhető: az 5 éves túlélési arány közel 95%, ha időben felismerik.
Az idei év azonban amiatt is különleges volt, mert több éttermünket Halom Bori, a Mellrákinfo Egyesület elnöke személyesen is meglátogatta a kampányhét során. Elragadó és lelkes személyiségével valahogy még pinkebb, még „halomborisabb” lett az egész program! 💞
A Delirest a tavalyi évhez hasonlóan idén is támogatja a Mellrákinfo Egyesület áldozatos munkáját, 1.000.000 Ft adományt ajánlva fel számukra.
És természetesen nincs kérdés afelől sem, hogy jövőre ismét fejest ugrunk a rózsaszín tejszínhabba! 😊
#mindennőszámít
