Digitalizációs stratégiánkban az információ gyűjtése, biztonságos tárolása,
strukturálása és elemzése is kulcsfontosságú.
Tekintse át megoldásainkat!
Stratégiánk
Megoldásaink
Mindent egy helyen, biztonságosan
Delirest mobil applikáció
Saját fejlesztésű mobil applikációnk egyedülálló a szegmensünkben. Arra törekedtünk, hogy használatával Vendégeink minden szükséges információt és eszközt megkaphassanak ahhoz, hogy gyorsan és kényelmesen vásárolhassanak nálunk. Az étlap, ételeink tápérték- és allergén adatai, az egyenlegkezelés, a tranzakciótörténet, a személyre szabhatóság, a szűrési lehetőség, a beépített segítségkérő- és visszajelző funkció vagy az előrendelési lehetőség csak néhány fontosabb funkciója appunknak.


időnk egyre értékesebb
AI vezérelt kasszák
Magyarországon elsőként vezettük be a Deligo mesterséges intelligencia alapú kasszáit a vendéglátásban. Az elegáns megjelenésű eszközök több kamerás szenzorral térképezik fel a tálcánk tartalmát, beleértve a különböző kereskedelmi termékeket is. Néhány kattintással képesek megtanulni az új ételeket, akár minden nap.
A személyzet nélküli kasszáknál a gyors, önkiszolgáló fizetés nem csak kevesebb sorban állást eredményez, de egyben több, pihenésre és feltöltődésre fordítható időt is.
Úton a környezettudatosság felé
Okos monitorok
Folyamatosan bővül azon üzleteink száma, ahol okos eszközök segítségével jelenítjük meg a legfontosabb információkat, árakat, promóciókat. Az okos monitorok használata környezetbarát és fenntartható megoldást kínál az információk megjelenítésére a hagyományos papír eszközökkel szemben. A digitális kijelzők tartalma könnyen frissíthető. A tartalmak távolról is frissíthetők, így jelentősen csökken a logisztikai költség és a szállítással járó károsanyag-kibocsátás. Egyetlen monitor többféle információ megjelenítésére is képes, ezzel csökkentve az eszközszükségletet.


az információ kincs
Kiosk
Saját fejlesztésű elégedettségmérő eszközünk a KIOSK, amelynek segítségével partnereinkkel közösen összeállított kérdőíveken kérdezhetjük meg Vendégeinket, mit gondolnak szolgáltatásunkról. Mik a szokásaik, mit hiányolnak, mit várnak másképp, hogyan tegyük még jobbá a mindennapokat? A beérkezett válaszokat Partnerünkkel közösen dolgozzuk fel, és szükség szerint akciótervet készítünk a legfontosabb feladatok nyomonkövetése érdekében, melyet minden esetben vezetői szinten felügyelünk.