Mobil app2024-06-14T17:28:16+00:00

Delirest Mobil App

Delirest Mobil App

Benne minden, amire a munkahelyi ebédedhez szükséged lehet

Legfrissebb verzió: 4.0.10

Ismereteink szerint rendszereink megfelelően működnek.

Hírek, információk

Miért használd a Delirest Mobil Appot?

Delirest Mobil Applikáció használata
Funkciók

Egyszerű és hasznos

Egyszerű és hasznos

Mindent infót és eszközt megtalálsz az app-ban, amire csak szükséged lehet egy finom ebéd elköltéséhez

  • Az adott nap és a következő négy nap kínálata választott éttermedben

  • Minden fontos infó az adott fogásról: ár, tápanyagtartalom, kalóriatartalom, lehetséges allergének

  • Egyenleg feltöltés bankkártyáról vagy bármely SZÉP kártyáról, fizetés az app-pal szupergyorsan

  • Ételrendelés adott időszakra és helyszínre (ahol elérhető)

Szabd magadra

Hozd ki appodból a legtöbbet, ahogy te szeretnéd!

Hozd ki appodból a legtöbbet, ahogy te szeretnéd!

Érezd magadénak appunkat, állítsd be személyes preferenciáidat és lásd mindig azt, ami téged érdekel!

  • Jelöld meg táplálék intoleranciáidat, és szűrd az étlapot ennek megfelelően

  • Jelöld meg kedvenc fogásaidat, mi pedig automatikusan jelezzük, amikor étlapra kerül

  • Szűrd az étlapot nyolcféle ételcsoport szerint, így csak azokat a fogásokat látod, amit te ennél

  • Add hozzá kedvenc bank- és SZÉP kártyádat, tölts fel egyenleget, így nem kell aggódnod, ha véletlenül nincs nálad a tárcád. Adataidat szuperbiztonságosan kezeljük!

Delirest Mobil applikáció használata

Töltsd le ingyenesen a telefonodhoz illő play áruházból!

Keress rá appunkra Delirest néven, vagy olvasd be telefonod kamerájának segítségével a telefonod rendszerének megfelelő QR kódot, amit rögtön a megfelelő letöltési oldalra visz!

Töltsd le a Delirest Applikációt Apple készülékedre
Delirest mobil app az APP STORE-ban
Töltsd le a Delirest Applikációt Apple készülékedre

Töltsd le ingyenesen a telefonodhoz illő play áruházból!

Keress rá appunkra Delirest néven, vagy kattints az alábbi gombok egyikére, ami rögtön a megfelelő letöltési oldalra visz!

Gyakran ismételt kérdések

Elfelejtettem a bejelentkezési adataimat, hogyan tudok belépni?2023-11-24T09:30:23+00:00

Semmiképp se regisztrálj újra!

  • Ha a jelszavad felejtetted el, akkor kattints a főképernyőn a bejelentkezés csempére, majd a következő ablakban az Elfelejtetted a jelszavad? linkre.
  • Add meg e-mail címed, amivel regisztráltál (e-mailes regisztráció esetén)!
  • A megadott e-mail címre – ha létezik hozzá csatolt fiók -, elküldjük a jelszócseréhez szükséges linket.
  • Kérjük, mindenképp ellenőrizd spam mappádat is!

Ha a felhasználóneved is elfelejtetted, akkor töltsd ki az űrlapot ezen az oldalon lejjebb görgetve, és igyekszünk segíteni!

Hogyan tudok az új verzióra frissíteni?2023-11-24T08:37:05+00:00

Ez a telefonod beállításaitól függ.

  • Ha automatikus frissítés van beállítva, akkor hamarosan magától megtörténik a frissítés, de kezdeményezheted manuálisan is.
  • Menj be a telefonodnak megfelelő app áruházba (AppStore Apple eszközöknél vagy GooglePlay Android eszközöknél), és keress rá a Delirest applikációra!
  • Nyomj rá a frissítés gombra.
Bankkártyás feltöltésnél 2071-es hibakódot kapok. Ez mit jelent?2023-11-20T15:41:16+00:00

A 2071-es hibakód hibásan megadott fizetési adatokra utal. Mentett kártyával történő fizetés esetén ez hibásan beírt jelszót jelent.

Rendelésem leadásakor nem érhető el egyetlen átvételi pont sem. Miért van ez?2023-11-20T15:40:12+00:00

Ételt rendelni meghatározott időszakokra és átvételi pont(ok)ra lehetséges. Hogy ezek mikor és hol vannak, az attól függ, hogy mely éttermünkben veszed igénybe a szolgáltatást. Ha nem ajánl fel az applikáció átvételi pontot, akkor a rendelési időablak az általad választott időszakra sajnos lejárt mielőtt véglegesítetted volna a rendelésed.

Úgy tudom, jogosult vagyok rendelni, mégsem látom a rendelés funkciót.2023-11-20T15:58:38+00:00

A rendelési funkció nem minden egységünkben, és nem mindenki számára elérhető. Ha te jogosult vagy, kérjük, érdeklődj az étterem üzletvezetőjénél, hogyan lesz számodra is elérhető ez a funkció.

Ha ételt rendeltem, mennyi idővel előtte érkezik meg az ételem? Meleg lesz még?2023-11-20T15:35:50+00:00

A rendelt ételt a kiválasztott idősávban tudod átvenni. Hogy ez mikor van, azt a rendeléseim menüpont alatt tudod ellenőrizni. Az, hogy az étel meleg-e, vagy fel kell melegíteni, attól függ, hogy mely egységünkben veszed igénybe a szolgáltatásunkat.

Úgy hallottam egy ismerősömtől, hogy ő tud rendelni is az applikációban. Én miért nem tudok?2023-11-20T15:30:29+00:00

A rendelési funkció nem minden egységünkben, és nem mindenki számára elérhető. Kérjük, érdeklődj az étterem üzletvezetőjénél!

Alkalmazáson belül tudok utólag fizetni a rendelésemért?2023-11-20T15:28:52+00:00

Rendelésed ellenértékét mindig a rendelkezésre álló egyenlegedből vonjuk le. Utólagos fizetés nem lehetséges. Ha nincs elegendő összeg az egyenlegeden a rendelés véglegesítéséhez, nem tudod leadni rendelésed.

Megváltozott az email címem. Módosíthatom, vagy csináljak új fiókot?2023-11-20T15:27:50+00:00

Semmiképp se hozz létre új fiókot! E-mail címedet bármikor módosíthatod a jobb felső sarokban található fogaskerék (beállítások) ikonra kattintva. A legfelső sorban kattints a nevedre, majd az e-mail cím mezőben írd át a címed. Egy megerősítő e-mailt küldünk az újonnan beállított címre. Nyisd meg, és kattints benne a Megerősítés linkre! A sikeres megerősítésről visszaigazolást kapsz.

Allergiás vagyok, az ételek mellett feltüntetett allergén összetevők mennyire pontosak?2023-11-20T15:25:02+00:00

Az adatok tájékoztató jellegűek! Kérjük, olvasd el alaposan a felhasználási feltételeket! Ha biztosra szeretnél menni, minden esetben kérd ki a tálalást végző kolléga megerősítését!

Szeretném törölni a fiókomat, de van még feltöltött pénz az egyenlegemen. Hogyan kaphatom vissza a feltöltött összeget?2023-11-20T15:20:15+00:00

Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az app@delirest.hu e-mail címen! Jelezd, hogy mely étteremben, milyen összegben van egyenleged, és add meg mobil ID-dat is. Ezt a kezdőképernyőn, a QR kódra kattintva a QR kód alatt találod.

Fontos: Ha zárt éttermünkben veszed igénybe szolgáltatásainkat, egyenleged megszüntetésére csak abban az esetben van lehetőség, ha munkaviszonyod megszűnik.

Nem tudom az étterem kódját. Hol találom?2023-11-20T14:51:42+00:00

A pénztár fölötti mennyezeti navigációs táblán, vagy a bejáratnál elhelyezett nyitvatartási lapon. Ha valami okból egyiket sem találod, kérj segítséget kollégáinktól!

Nem jött meg a visszaigazoló email regisztrációkor. Mit tegyek?2023-11-20T14:49:15+00:00

Győződj meg róla, hogy helyes email címet adtál meg, és megfelelő a helyesírás is! Ha igen, ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha továbbra is problémába ütközöl, használt a segítségnyújtási űrlapot az applikációnkban, vagy itt, weboldalukon.

Ha elmulasztom az átregisztrációt, akkor mi történik?2023-11-20T14:40:33+00:00

Folyamatosan jelezzük neked, hogy mennyi időd van az átregisztrációra. Amennyiben az adott időszakon belül nem végzed el az átregisztrációt, nem fogsz tudni bejelentkezni a fiókodba, egyenleged sem fogod tudni elérni. Javasoljuk, hogy amint időd engedi, végezd el az átregisztrációt, csak néhány percet vesz igénybe.

Ha átregisztrálom magam, megmarad a pénzem? Ha nem látom, akkor mit tehetek?2023-11-20T14:42:29+00:00

Fiókod változatlanul megmarad. Annyi történik, hogy más módon, email címmel fogsz tudni a továbbiakban bejelentkezni. Egyenleged is megmarad. Ha valami hibát tapasztalnál mégis, mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot a kezdőképernyő alján található Segítség gomb használatával.

Miért van szükség az átregisztrációra?2023-11-20T14:37:01+00:00

Hogy csökkentsük a hibalehetőségek számát. Minél kevesebb típusú bejelentkezési lehetőség van, annál könnyebb emlékezni rá, nyomon követni, frissen tartani. Az email cím az elérhető legszélesebb körben, így ezt a megoldást választottuk.

Nem tudok bejelentkezni, mit tegyek?2023-11-20T14:35:12+00:00

Hibaüzeneteinkben igyekszünk segíteni abban, hogy vajon mi okozhatta a hibát. Ellenőrizd a felhasználóneved, jelszavad újra. Ha nem sikerül megoldanod, kérjük, használd a kezdőképernyő alján található Segítség gombot.

Megmarad a fiókom az új verzióban is?2023-11-20T14:18:58+00:00

Természetesen. Adataid, egyenleged és mentett kártyáid is megmaradnak.

Elakadtál az app használatában?

Segítünk.

Név*

Az applikáció során használt nevedet megtalálod az appban a profil menüpontra kattintva.

Email*

Az applikáció során használt email címedet megtalálod az appban a profil menüpontra kattintva.

Mely egységünkben veszed igénybe a Delirest appot?*

Miben segíthetünk?

Go to Top