Pizza infó2025-05-14T15:44:33+00:00

Mielőtt rendelnél…

Töltsd le a Delirest appot

Applikációnk ingyenesen elérhető iOS és Android eszközökre is, keresd a telefonodnak megfelelő app áruházban!

Párosítsd kártyád

Párosítsd dolgozói kártyád az appunkkal bármelyik pénztárunknál!

Tölts fel egyenleget

Bankkártyád vagy SZÉP kártyád segítségével tölts fel legalább a rendeléshez szükséges egyenleget!

Hogyan rendelj?

  1. Nyisd meg a Delirest appot!
  2. Kattints a Rendelés gombra!
  3. Válaszd ki a Pizza menüpontot a dátumokat jelző karikák alatt (ha szükséges)!
  4. Válaszd ki kedvenc pizzádat, és nyomj a Kosárba gombra!
  5. Kattints a Kosár ikonra (jobb oldalt, alul), és ellenőrizd tartalmát!
  6. Kattints alul a Tovább gombra!
  7. Válassz helyszínt, majd idősávot! Ha mindkettőt kiválasztottad, egy zöld pipa jelenik meg. Kattints a Tovább gombra!
  8. A Véglegesítés fülön összegezzük a rendelésed. Amennyiben elegendő egyenleg áll rendelkezésedre, kattints a Fizetés gombra! Ha nem elegendő az egyenleged, töltsd fel bankkártyával!
  9. Egy utolsó ablakban jóváhagyhatod rendelésed, melynek sikerességéről visszaigazolást kapsz.
  10. Fáradj a kiválasztott időpontban a kiválasztott helyszínre, és vedd át friss pizzádat! A rendeléseid részleteit megtalálod a Rendeléseim menüpontban.
Rendeléshez kattints a főoldalon a Rendelés csempére

Nyitva tartási időpontok

Kedd, Csütörtök

Kiszállításunk elérhető az alábbi helyszíneken:
G2 Étterem, G2 Büfé, G10 Büfé, G80 Büfé

Rendelési idő:
  • 08:00 – 17:30 között

Kiszállítás:
  • 13:00 – 18:30 között

Technikai szünet:
  • 14:30 – 15:30 és 16:15 – 16:45 között

Szerda

Kiszállításunk elérhető az alábbi helyszíneken:
G10 Étterem, G20 Étterem, G20 Büfé, G40 Büfé, G50.1 Büfé, G60 Büfé

Rendelési idő:
  • 08:00 – 17:30 között

Kiszállítás:
  • 13:00 – 18:30 között

Technikai szünet:
  • 14:30 – 15:30 és 16:30 – 17:00 között

Gyakran Ismételt Kérdések

Nem azt a pizzát kaptam, amit rendeltem. Mi a teendő?2025-02-26T12:11:14+00:00

Kérjük, mindig ellenőrizd a pizzádat átvételkor! Ellenőrizd a dobozon lévő matricán, hogy milyen pizzára adtál le rendelést. Ha esetleg nem azt kaptad, amit rendeltél, jelezd az átvételi ponton dolgozó kollégánknak, és ő jelzi a konyhának a tévedést, valamint intézkedik a továbbiakról.

Tudok egyszerre több pizzát is rendelni?2025-05-14T15:37:19+00:00

Természetesen. A pizza menüben add hozzá a kívánt pizzákat a rendelésedhez. Kérjük, vedd figyelembe, hogy kiszállítási időpontonként maximum 8db pizzát tudunk vállalni egy helyszínre.

Mi történik akkor, ha nem érek oda a pizzámért időben?2025-02-26T12:03:50+00:00

Semmi gond. Sajnos megvárni nem tudunk, de a pizzádat leadjuk az általad megjelölt átvételi ponton az általad megjelölt átvételi időben. Érkezel, amikor tudsz, a pizza ott fog rád várni a nyitva tartási időben.

Miért kell megadnom a telefonszámomat?2025-02-26T12:01:22+00:00

Ha az applikációba történő regisztráció során nem adtál meg telefonszámot, a pizzarendeléshez el fogjuk kérni, enélkül nem tudsz rendelni. Azért van rá szükség, hogy ha bármi gond adódik a rendeléseddel, fel tudjunk hívni.

Mennyi pizzát rendelhetek egy nap?2025-02-26T11:57:16+00:00

Személyhez kötve nincs korlát. Egyedül a rendelési helyszíneken, a rendelési idősávoknak van egy mennyiségi korlátja, jellemzően 8db pizza per kiszállítási időpont per helyszín.

Elfelejtettem, hogy hányra és hova rendeltem a pizzámat. Hol tudom megnézni?2025-05-14T15:39:54+00:00

A Delirest app kezdőlapján kattints a Rendelés csempére, majd a következő oldalon a Rendeléseim menüpontra! Meg tudod nézni, hogy mit rendeltél, mikorra és melyik kiszállítási helyszínre. A Rendeléseim menüpontban csak a megrendelt, de át nem vett rendeléseidet látod, a már átvetteket nem.

Le kell mondanom a rendelésemet, meddig tehetem meg?2025-02-26T11:53:44+00:00

Rendelésedet legkésőbb a választott kiszállítási időpont előtt egy órával mondhatod le. Egy órán belül már nem tudjuk elfogadni a törlést. Törléshez menj a főképernyőn a Rendelés csempére, majd a következő oldalon a Rendeléseim menüpontra. Válaszd ki a törölni kívánt rendelést, és kattints a narancs színű kuka ikonra. Egyenlegeden azonnal jóváírjuk a korábban kifizetett összeget.

Nem látom a rendelés menüpontot2025-02-26T10:16:04+00:00

Kérjük, győződj meg arról, hogy regisztráltál az applikációba, és párosítottad a belépőkártyádat appunkkal!

Go to Top