Delirest Mobil App
Delirest Mobil App
Benne minden, amire a munkahelyi ebédedhez szükséged lehet
Legfrissebb verzió: 4.0.10
Ismereteink szerint rendszereink megfelelően működnek.
Hírek, információk
Mobil app átregisztrációs folyamat
Amennyiben eddig Facebook- vagy Apple ID fiókkal jelentkeztél be, az új applikáció indulásával tapasztalhatod, hogy [...]
Finisben a megújuló app fejlesztése
Applikációnk hamarosan megújul! A fejlesztési folyamat a végéhez közeledik, hamarosan megújult köntösben, egy [...]
Miért használd a Delirest Mobil Appot?
Egyszerű és hasznos
Egyszerű és hasznos
Mindent infót és eszközt megtalálsz az app-ban, amire csak szükséged lehet egy finom ebéd elköltéséhez
Hozd ki appodból a legtöbbet, ahogy te szeretnéd!
Hozd ki appodból a legtöbbet, ahogy te szeretnéd!
Érezd magadénak appunkat, állítsd be személyes preferenciáidat és lásd mindig azt, ami téged érdekel!
Töltsd le ingyenesen a telefonodhoz illő play áruházból!
Keress rá appunkra Delirest néven, vagy olvasd be telefonod kamerájának segítségével a telefonod rendszerének megfelelő QR kódot, amit rögtön a megfelelő letöltési oldalra visz!
Gyakran ismételt kérdések
Semmiképp se regisztrálj újra!
- Ha a jelszavad felejtetted el, akkor kattints a főképernyőn a bejelentkezés csempére, majd a következő ablakban az Elfelejtetted a jelszavad? linkre.
- Add meg e-mail címed, amivel regisztráltál (e-mailes regisztráció esetén)!
- A megadott e-mail címre – ha létezik hozzá csatolt fiók -, elküldjük a jelszócseréhez szükséges linket.
- Kérjük, mindenképp ellenőrizd spam mappádat is!
Ha a felhasználóneved is elfelejtetted, akkor töltsd ki az űrlapot ezen az oldalon lejjebb görgetve, és igyekszünk segíteni!
Ez a telefonod beállításaitól függ.
- Ha automatikus frissítés van beállítva, akkor hamarosan magától megtörténik a frissítés, de kezdeményezheted manuálisan is.
- Menj be a telefonodnak megfelelő app áruházba (AppStore Apple eszközöknél vagy GooglePlay Android eszközöknél), és keress rá a Delirest applikációra!
- Nyomj rá a frissítés gombra.
A 2071-es hibakód hibásan megadott fizetési adatokra utal. Mentett kártyával történő fizetés esetén ez hibásan beírt jelszót jelent.
Ételt rendelni meghatározott időszakokra és átvételi pont(ok)ra lehetséges. Hogy ezek mikor és hol vannak, az attól függ, hogy mely éttermünkben veszed igénybe a szolgáltatást. Ha nem ajánl fel az applikáció átvételi pontot, akkor a rendelési időablak az általad választott időszakra sajnos lejárt mielőtt véglegesítetted volna a rendelésed.
A rendelési funkció nem minden egységünkben, és nem mindenki számára elérhető. Ha te jogosult vagy, kérjük, érdeklődj az étterem üzletvezetőjénél, hogyan lesz számodra is elérhető ez a funkció.
A rendelt ételt a kiválasztott idősávban tudod átvenni. Hogy ez mikor van, azt a rendeléseim menüpont alatt tudod ellenőrizni. Az, hogy az étel meleg-e, vagy fel kell melegíteni, attól függ, hogy mely egységünkben veszed igénybe a szolgáltatásunkat.
A rendelési funkció nem minden egységünkben, és nem mindenki számára elérhető. Kérjük, érdeklődj az étterem üzletvezetőjénél!
Rendelésed ellenértékét mindig a rendelkezésre álló egyenlegedből vonjuk le. Utólagos fizetés nem lehetséges. Ha nincs elegendő összeg az egyenlegeden a rendelés véglegesítéséhez, nem tudod leadni rendelésed.
Semmiképp se hozz létre új fiókot! E-mail címedet bármikor módosíthatod a jobb felső sarokban található fogaskerék (beállítások) ikonra kattintva. A legfelső sorban kattints a nevedre, majd az e-mail cím mezőben írd át a címed. Egy megerősítő e-mailt küldünk az újonnan beállított címre. Nyisd meg, és kattints benne a Megerősítés linkre! A sikeres megerősítésről visszaigazolást kapsz.
Az adatok tájékoztató jellegűek! Kérjük, olvasd el alaposan a felhasználási feltételeket! Ha biztosra szeretnél menni, minden esetben kérd ki a tálalást végző kolléga megerősítését!
Kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az app@delirest.hu e-mail címen! Jelezd, hogy mely étteremben, milyen összegben van egyenleged, és add meg mobil ID-dat is. Ezt a kezdőképernyőn, a QR kódra kattintva a QR kód alatt találod.
Fontos: Ha zárt éttermünkben veszed igénybe szolgáltatásainkat, egyenleged megszüntetésére csak abban az esetben van lehetőség, ha munkaviszonyod megszűnik.
A pénztár fölötti mennyezeti navigációs táblán, vagy a bejáratnál elhelyezett nyitvatartási lapon. Ha valami okból egyiket sem találod, kérj segítséget kollégáinktól!
Győződj meg róla, hogy helyes email címet adtál meg, és megfelelő a helyesírás is! Ha igen, ellenőrizd postafiókod spam mappáját is. Ha továbbra is problémába ütközöl, használt a segítségnyújtási űrlapot az applikációnkban, vagy itt, weboldalukon.
Folyamatosan jelezzük neked, hogy mennyi időd van az átregisztrációra. Amennyiben az adott időszakon belül nem végzed el az átregisztrációt, nem fogsz tudni bejelentkezni a fiókodba, egyenleged sem fogod tudni elérni. Javasoljuk, hogy amint időd engedi, végezd el az átregisztrációt, csak néhány percet vesz igénybe.
Fiókod változatlanul megmarad. Annyi történik, hogy más módon, email címmel fogsz tudni a továbbiakban bejelentkezni. Egyenleged is megmarad. Ha valami hibát tapasztalnál mégis, mindenképp vedd fel velünk a kapcsolatot a kezdőképernyő alján található Segítség gomb használatával.
Hogy csökkentsük a hibalehetőségek számát. Minél kevesebb típusú bejelentkezési lehetőség van, annál könnyebb emlékezni rá, nyomon követni, frissen tartani. Az email cím az elérhető legszélesebb körben, így ezt a megoldást választottuk.
Hibaüzeneteinkben igyekszünk segíteni abban, hogy vajon mi okozhatta a hibát. Ellenőrizd a felhasználóneved, jelszavad újra. Ha nem sikerül megoldanod, kérjük, használd a kezdőképernyő alján található Segítség gombot.
Természetesen. Adataid, egyenleged és mentett kártyáid is megmaradnak.
Elakadtál az app használatában?
Segítünk.