
Szolgáltatóként legnagyobb sikerünk, ha vendégeink szívesen térnek be hozzánk nap mint nap. Ezt azonban csak úgy érhetjük el, ha tudjuk, mit gondolnak szolgáltatásunkról, és megkérdezzük a véleményüket azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudnánk még jobbak lenni.
Egy transzparens, kétirányú kommunikáció minden jó kapcsolat alapja.
Tudjuk, hogy az információ kincs. Lehetünk akármilyen tapasztaltak, okosak vagy kreatívak, ismernünk kell azt a vendégkört, akik számára szolgáltatásunkat alakítjuk, ez pedig minden egységünkben más és más lehet.
Saját fejlesztésű szoftverünk segítségével megismerhetjük a hozzánk járó vendégek általános elégedettségét szolgáltatásaink különböző területeivel kapcsolatban, és elmondhatják nekünk, hogy mit látnának szívesen éttermeinkben, vagy miben lehetünk jobbak.
A visszajelzésekről online elérhető, azonnali információkat kapunk, melyeket a felmérések lezárultával kielemzünk. A partnerünkkel közösen kidolgozott akcióterv megvalósulását vezetői szinten kísérjük végig.